BMS- biomechaniczna stymulacja mięśni

BMS- biomechaniczna stymulacja mięśni- NOWOŚĆ!!!

Biomechaniczna Stymulacja Mięśni (BMS) jest skuteczną metodą stosowaną terapii dysfunkcji narządu ruchu. Poprzez wykorzystanie wibracji niskiej częstotliwości, BMS poprawia funkcjonowanie układu nerwowegoi mięśniowego, przyspiesza rehabilitację, poprawia ogólną kondycję organizmu.

Metoda ta znalazła zastosowanie również w kosmetologii.

Efektem jest wzrost masy mięśniowej, zwiększona dostępność substancji odżywczych dla komórek oraz intensyfikacja procesów metabolicznych i usuwania

toksyn.

Efekty BMS są szybkie i długotrwałe. Drgania niskiej częstotliwości pomagają w budowaniu "pamięci mięśniowej" w układzie neuromięśniowym, regenerują

i odbudowują włókna mięśniowe. Dodatkowo: poprawiają elastyczność mięśni, zwłaszcza w przypadku niedowładów, dystrofii lub spastyczności, rozluźniają

mięśnie w stanach napięcia a wzmacniają osłabione.

Biomechaniczna Stymulacja Mięśni ma pozytywny wpływ na układ krążenia, poprawiając przepływ krwi i limfy. Drgania powodujące efekt pompujący prowadzą

do rozgrzania mięśni, zwiększenia wrażliwości mechanoreceptorów i obniżenia stężenia mediatorów stanu zapalnego. Dodatkowo, stymulacja za pomocą BMS

przynosi ulgę w dolegliwościach bólowych.

Metoda ta ma zastosowanie w leczeniu:

• bóle i napięcia mięśniowe w odcinku szyjnym, piersiowym i lędżwiowo -krzyżowym kręgosłupa

• napięciowe bóle głowy i związane z nimi zawroty i szumy uszne!!!

• zmiany zwyrodnieniowe i dyskopatyczne kręgosłupa

• niedowłady

• przykurcze

• ograniczenia ruchomości w stawach

• dystrofia mięśniowa

• zespół bolesnego barku

• zespół cieśni nadgarstka

• przykurcz rozcięgna dłoniowego (Dupuytrena)

• zmniejszenie masy i siły mięśniowej

• zaburzenia krążenia obwodowego

• bóle i zawroty głowy oraz szumy uszne

• bóle różnego pochodzenia

• RZS, ZZSK

• sklerodermia

• porażenie nerwu twarzowego!!!!

• trening (wzmocnienie) mięsni twarzy

• wygładzanie blizn

Każda seria zabiegów wymaga wcześniejszej konsultacji, ponieważ wiele przeciwskazań możemy pominąć w zależności od okolicy na jakiej będzie wykonywany zabieg.

Zabiegi wykonuje mgr Eliza Rybczyńska - fizjoterapeutka z wieloletnim doświadczeniem w leczeniu metodą BMS. Poniżej link do wywiadu z Panią Elizą.

2023-11-08